Известие

Collapse
No announcement yet.

Волана не се връща!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Волана не се връща!

    Здравейте колеги.
    Извинявам се ако въпроса вече е задаван но не намерих информация.
    Та така като навия волана и след това го пусна остава в положението до което съм го завъртял и трябва да го връщам аэ.
    На какво може да се дължи тово и как мога да го оправя?

  • #2
    Рейка предполагам....
    Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

    Comment


    • #3
      Най-простото е да идеш на реглаж на предницата.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Лагери на предни амортисьори!

        Comment


        • #5
          Стенд колега!!!!
          sigpic145 Qv

          Comment


          • #6
            Аз имам подобен проблем, само, че при мен като карам на право и пусна волана един път завива леко наляво друг път на дясно... Почти не мога да пускам волана дори и за секунда... Някой ако знае от какво може да бъде ще съм благодарен.
            Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
            Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
            Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
              Аз имам подобен проблем, само, че при мен като карам на право и пусна волана един път завива леко наляво друг път на дясно... Почти не мога да пускам волана дори и за секунда... Някой ако знае от какво може да бъде ще съм благодарен.
              Некоректен страничен наклон на някое от колелетата отпред, недобре настройка на сходимост, меки гуми или някое от двете е мека. Нещо такова
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Некоректен страничен наклон на някое от колелетата отпред, недобре настройка на сходимост, меки гуми или някое от двете е мека. Нещо такова
                А при положение че всеки път като зареждам гориво проверявам и гумите какво друго може да е ? Сички гуми държа на 2.2 ако има някакво значение. Реглаж дали ще оправи нещата ?
                Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                Comment


                • #9
                  Можеби да,а можеби не.Това може да е и от както се каза по-горе,ама никой не го пое-лагери на макферсоните.Пробвайте!Ако след ляв завой тегли на ляво,а след десен на дясно-лагери.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    145-цата с лагери ли е горе? Да не е на втулки?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Можеби да,а можеби не.Това може да е и от както се каза по-горе,ама никой не го пое-лагери на макферсоните.Пробвайте!Ако след ляв завой тегли на ляво,а след десен на дясно-лагери.
                      А ако бяга само в една посока ? Като я гледам доста си е отворена отпред завалийката.., но не яде гуми и ще почака стенда.
                      Alfa Romeo 1.8 TS `98
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Не знам защо лагерът на макферсона толкова се пренебрегва. На говоря конкретно за случая. От това, което съм видял, смея да твърдя, че това много често е най-неприличащата на себе си част при подмяна. Виждал съм останки (само така биха могли да се нарекат) от лагери, които, свалени от мястото си, никой не би предположил какво точно са били. До такава степен са разядени и унищожени. След смяната им имаш чувството, че си сложил хидравлична рейка, ако преди това е нямало такава.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Panchev Покажи съобщение
                          Не знам защо лагерът на макферсона толкова се пренебрегва. На говоря конкретно за случая. От това, което съм видял, смея да твърдя, че това много често е най-неприличащата на себе си част при подмяна. Виждал съм останки (само така биха могли да се нарекат) от лагери, които, свалени от мястото си, никой не би предположил какво точно са били. До такава степен са разядени и унищожени. След смяната им имаш чувството, че си сложил хидравлична рейка, ако преди това е нямало такава.
                          Хмм интересно,аз найстина несъм мислил за тези лагери,и сега ми пуснахте мухата.Ще си купя тези дни и ще ги сменя стига да се стопли,гледам че най-скъпия е 22лв без отстъпка а щом има такъв положителен ефект защо пък да неги сменя
                          Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                          Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                          Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                          Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                          Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                          Comment

                          Working...
                          X